Cover Image of Descargar selamat pagi selamat siang selamat malam 2019 1.0 APK

4.4/5 - 89 votos

ID: com.dibicage.selamatPagi

  • Autor:

  • Versión:

    1.0

  • Actualización sobre:

Descargar APK ahora

La descripcion de selamat pagi selamat siang selamat malam 2019


Aplikasi baru Ucapan Selamat Pagi dan Malam menyediakan pelbagai ucapan yang menarik. Anda boleh mengirim ucapan pagi dan malam kepada keluarga, sahabat, teman dan rakan-rakan. Ucapan yang dikongsi bersama boleh menceriakan dan mengeratkan lagi hubungan sesama manusia.

Sambutlah setiap hari dengan senyuman yang manis dan penuh semangat. Semoga setiap hari anda sentiasa ceria dan diberikan kelancaran. Kad ucapan yang dikongsikan akan memberi berkat kepada pengirim dan juga kepada penerimanya. Ia sangat sesuai dikirimkan kepada orang yang tersayang.

Aplikasi ucapan selamat pagi dan malam adalah percuma dan mesra pengguna. Ia mengandungi ucapan-ucapan yang indah serta grafik yang berwarna-warni. Ucapan pagi dan malam senang dikongsikan pada bila-bila masa dan ke mana-mana media sosial. Anda boleh mengirim atau berkongsi ucapan melalui Facebook, WhatsApp, WeChat, Instagram, Telegram dan lain-lain lagi. Aplikasi ini berisi kumpulan gambar kata ucapan selamat pagi dan selamat malam, didesain dengan tipografi yang cantik dan elegan.Pilih dari puluhan gambar yang tersedia untuk menyapa teman dan saudara
Kirim gambar menggunakan messaging apps seperti WhatsApp atau
Update gambar ke social media network
Set gambar untuk update status, home screen, atau background wallpaper
The new app of Morning and Night Greetings provides a variety of interesting speeches. You can send morning and night greetings to family, friends, friends and friends. Shared speeches can cheer and deepen human relationships.

Welcome every day with a sweet and energetic smile. Hopefully every day you are always cheerful and smooth. The shared greeting card will give blessing to the sender and also to the recipient. He is best suited to his loved ones.

Application of morning and evening greetings is free and user-friendly. It contains beautiful greetings and colorful graphics. Morning and evening greetings are easy to share at any time and to any social media. You can post or share your greetings via Facebook, WhatsApp, WeChat, Instagram, Telegram and more. This app contains a collection of pictures of say goodbye morning and good night, designed with beautiful and elegant typography. Choose from dozens of images available to greet friends and relatives
 Send pictures using messaging apps like WhatsApp or
 Update images to social media networks
 Set an image for status updates, home screen, or background wallpaper
Mostrar más

selamat pagi selamat siang selamat malam 2019 1.0 APK por Android 4.1+

Versión 1.0 por Android 4.1+
Actualización sobre 2019-05-05
Instala 1.000++
Tamaño del archivo 3.832.690 bytes
Permisos ver permisos
Qué hay de nuevo mudah digunakanms-MY

Pulse APK
Mostrar más