Cover Image of ダウンロード شیوا - آموزش زبان انگلیسی  APK

4.5/5 - 757 投票

ID: com.zabanino.shiva

  • 著者:

  • バージョン:

    Varies with device

  • 更新:

今すぐAPKをダウンロード

の説明 شیوا - آموزش زبان انگلیسی


شیوا یک نرم افزار خودآموز زبان انگلیسی است که با استفاده از آن می‌توانید زبان انگلیسی را از پایه مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید.

این برنامه که با رویکرد گیمیفیکیشن طراحی شده است به شما کمک می‌کند تا در محیطی جذاب به یادگیری لغت های زبان انگلیسی و دستور زبان (گرامر) آن بپردازید و همچنین با تمرین‌های فراوان، مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود را ببهود ببخشید.

مزیت استفاده از شیوا نسبت به نمونه‌های مشابه شبیه‌سازی کامل کلاس درس برای شماست. آموزش زبان انگلیسی در شیوا به صورت منسجم و طبقه‌بندی شده است. به همین دلیل شما برای یادگیری کافیست روند پیشرفتی که برایتان طراحی شده است را طی کنید. در پایان هر درس می‌توانید یک کارنامه از آموخته‌ها و تمرین‌هایی که انجام داده‌اید مشاهده کنید تا به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید.

استفاده از تمرین‌های فراوان در طول آموزش به شما کمک می‌کند مواردی که در هر درس می‌آموزید را در ذهن خود تثبیت کنید و با آزمون های میان ترم و پایان ترمی که برای شما در نظر گرفته ایم می‌توانید خود را محک بزنید که پس از گذشت چند روز از یادگیری هر درس چه میزان به موارد یاد گرفته شده تسلط دارید تا در صورت نیاز بخش هایی را که احیانا فراموش کرده اید دوباره مرور کنید.
もっと見せる
  • カテゴリー

    教育
  • 乗る:

    Go Google Play com.zabanino.shiva
  • 要件:

    Android Varies with device+

شیوا - آموزش زبان انگلیسی Varies with device APK にとって Android Varies with device+

バージョン Varies with device にとって Android Varies with device+
更新 2023-03-19
インストール 50.000++
ファイルサイズ 5.602.639 bytes
権限 閲覧許可
新着情報 fixed some bugs

バージョン履歴:

もっと見せる
APKをヒット
もっと見せる