Cover Image of Tải xuống شیوا - آموزش زبان انگلیسی  APK

4.5/5 - 757 vote

ID: com.zabanino.shiva

  • Nhà phát triển:

  • Phiên bản:

    Varies with device

  • Cập nhật:

Tải file APK ngay

Mô tả của شیوا - آموزش زبان انگلیسی


شیوا یک نرم افزار خودآموز زبان انگلیسی است که با استفاده از آن می‌توانید زبان انگلیسی را از پایه مقدماتی تا پیشرفته یاد بگیرید.

این برنامه که با رویکرد گیمیفیکیشن طراحی شده است به شما کمک می‌کند تا در محیطی جذاب به یادگیری لغت های زبان انگلیسی و دستور زبان (گرامر) آن بپردازید و همچنین با تمرین‌های فراوان، مهارت‌های شنیداری و گفتاری خود را ببهود ببخشید.

مزیت استفاده از شیوا نسبت به نمونه‌های مشابه شبیه‌سازی کامل کلاس درس برای شماست. آموزش زبان انگلیسی در شیوا به صورت منسجم و طبقه‌بندی شده است. به همین دلیل شما برای یادگیری کافیست روند پیشرفتی که برایتان طراحی شده است را طی کنید. در پایان هر درس می‌توانید یک کارنامه از آموخته‌ها و تمرین‌هایی که انجام داده‌اید مشاهده کنید تا به نقاط ضعف و قوت خود پی ببرید.

استفاده از تمرین‌های فراوان در طول آموزش به شما کمک می‌کند مواردی که در هر درس می‌آموزید را در ذهن خود تثبیت کنید و با آزمون های میان ترم و پایان ترمی که برای شما در نظر گرفته ایم می‌توانید خود را محک بزنید که پس از گذشت چند روز از یادگیری هر درس چه میزان به موارد یاد گرفته شده تسلط دارید تا در صورت نیاز بخش هایی را که احیانا فراموش کرده اید دوباره مرور کنید.
Xem thêm
  • Chuyên mục

    Giáo dục
  • Xem trên:

    Go Google Play com.zabanino.shiva
  • Yêu cầu:

    Android Varies with device+

شیوا - آموزش زبان انگلیسی Varies with device APK cho Android Varies with device+

Phiên bản Varies with device cho Android Varies with device+
Cập nhật 2023-03-19
Lượt tải 50.000++
Kích thước tập tin 5.602.639 bytes
Quyền xem các quyền
Cập nhật mới fixed some bugs

Phiên bản cũ hơn:

Xem thêm
Được yêu thích
Xem thêm